Wednesday, October 26, 2011

Vasluienii intra in iarna cu datorii uriase

Sute de familii din judet intra in iarna inglodate in datorii. Nu au reusit in perioada de vara sa isi plateasca restantele si acum se gandesc cu groaza ca in iarna va fi si mai greu. Acest tablou sumbru il vad cel mai bine administratorii asociatiilor de locatari. Acestia au trimis zeci de somatii ... de plata, dar nu au incasat nici un leu. "Noi neam facut datoria si am trimis somatii de plata la rauplatnici, dar suntem si intelegatori ca vedem si noi ca nu au oamenii bani. Pensiile sunt cum sunt, jumatate se dau pe medicamente, cei tineri nu au locuri de munca si se descurca cu somajul. Datoriile se aduna si in iarna va fi tragic. Am persoane care au si cate 6.000 de lei datorii. E foarte mult la saracia asta in care ne zbatem", nea declarat Neculai Gentimir, administrator la Asociatia nr 3 Vaslui. Oamenii recunosc ca au datorii, dar spun ca oricate eforturi ar face nu reusesc sa ajunga la zi cu ele. "Nu am de unde. Sa vina sa ma taie, sa ma omoare ca nu am de unde sa platesc. Traiesc din pensia de 630 de lei si eu si baiatul care a ramas fara loc de munca. Nici macar somaj nu iau dat. Cum sa faci fata? Ce sa fac, sa dau in cap la cineva? Nu am cum. O sa adun datorii pana o sa ma scoata in strada", nea spus cu lacrimi in ochi matusa Leonora, o vasluianca de 63 de ani. In situatia ei sunt alte cateva mii de familii din judet care nu stiu cum vor trecere iarna cu facturile uriase pe care le au de platit. Poate era mai bine ca Executivul sa organizeze recensamantul populatiei in primavara, ca sa vada cine a rezistat in fata gerului si a lipsurilor.

No comments:

Post a Comment