Saturday, October 15, 2011

Scandal intre presedintele CJ si primarul Barladului

Vasile Mihalachi, presedintele Consiliului Judetean (CJ), a sarit la gatul primarului de Barlad, Constantin Constantinescu. Nemultumit ca in ultima perioada edilul Barladului sia facut un obicei din a se plange ca nu a fost ajutat de Consiliul Judetean si ca toate investitiile a fost nevoit sa le fa... ca pe cont propriu, Mihalachi a vrut sai dea o replica dura lui Constantinescu. Presedintele CJ a convocat o conferinta de presa pentru a arata cu documente, ce sume de bani sau dus pentru investitiile din Barlad si cu cat a contribuit Primaria. Prima investitie adusa in discutie a fost cea a reabilitarii Muzeului "Vasile Parvan"si Teatrului "Victor Ion Popa". Potrivit celor de la CJ, Primaria Barlad nu a venit cu nici un leu la investitie, chiar daca in contractul semnat se angajeaza ca va da 328 de mii de lei. "Pentru acest proiect de reabilitare a celor doua institutii, UE trebuia sa vina cu 14 milioane de lei, CJ cu 4 milioane si CL Barlad cu 328 milioane de lei. In vara, prin hotarare de CJ sau mai alocat doua2 milioane pentru o serie de lucrari suplimentare la parcul din zona. Pentru lucrarile de pana acum sau cheltuit 13 milioane de lei, iar CL Barlad nu a venit cu nici un leu", a spus Mihaela Chircu, director programe integrare UE in cadrul CJ. Cat priveste sumele de bani pe care Vasluiul lear fi primit in detrimentul Barladului, asa cum spune Constantinescu, Vasile Mihalachi a fost foarte ferm. Cu documentele pe masa poate demonstra oricand ca nu sa facut nici o diferenta intre cele doua municipii. Mai mult, Barladul a fost avantajat. "Eu nu sunt nici din Vaslui , nici din Barlad, sunt din Negresti. De cat timp sunt in administratie am incercat sa fiu corect. Pot demonstra cu documente ca nu am dat la Vaslui mai mult decat la Barlad. Am facut centru de afaceri la Vaslui, am facut si la Barlad. Se reabiliteaza sistemul de aductiune apa la Vaslui, se face acelasi lucru si la Barlad. Primarul Constantinescu spune doar aberatii ca a fost ajutat de altii sa faca investitii. Mai mult, in defavoarea judetului am renuntat la un proiect pe DJ HusiCoropceni pentru a moderniza un cartier din Barlad. Am fost cu Solomon (Adrian Solomon, deputat de Vaslui - n.r.) la Agentia Regionala si iam rugat pe cei de acolo sa dea cele 14 milioane de euro Barladului. Deci cum am defavorizat eu Barladul? Problema e ca se apropie campania electorala si toti vin cu tot felul de prostii", a mai spus Mihalachi. Presedintele CJ a tinut sa mai precizeze ca la ultima rectificare bugetara, a dat putinii bani pe care ii avea comunelor cu adevarat sarace, unde nu mai erau nici bani de salarii.

No comments:

Post a Comment